Wij zijn trots op de realisatie van enkele publicaties over RLS in Nederland.

Naast een algemeen overzichtsboek en een DVD over RLS, publiceert de stichting RLS 4 keer per jaar het tijdschrift de Nachtwacht.

Het boekje “Leven met het Restless Legs Syndroom” is het enige bestaande naslagwerk over RLS in Nederland. Het werd gerealiseerd door Joke Jaarsma (bestuurslid) en Roselyne Rijsman, (neuroloog en lid van medische adviesraad). Wij kunnen dit boekje helaas niet gratis beschikbaar stellen. U kunt het verkrijgen in de boekwinkel onder ISBN 978 90 368 0886 6.

De DVD “RLS heeft veel gezichten” sturen wij u met genoegen toe als onderdeel van het welkomstpakket wanneer u zich aanmeldt als lid/donateur van de stichting Restless Legs.

Vier keer per jaar komt er een exemplaar uit van de Nachtwacht. Ons tijdschrift voor leden. Op deze plaats kunt u de voorlaatste versie van ons tijdschrift downloaden. U krijgt dan een indruk van de informatie die wij ieder kwartaal met u delen. Een hardcopy van de meest recente versie krijgt u automatisch meegestuurd wanneer u zich aanmeldt als lid/donateur. U bent er dan ook meteen van verzekerd dat u de volgende exemplaren zo snel mogelijk te zien krijgt.