In Eintsje Om

Lucy loop In Eintsje Om voor RLS

Zoals eerder in De Nachtwacht aangekondigd gaat Lucy Hoekstra van 28 augustus tot 23 september een grote wandeltocht houden (573 km) om daarmee aandacht voor RLS te vragen.  De Stichting RLS gaat haar ondersteunen bij dit geweldige initiatief.

Wij gaan mensen die zich betrokken voelen bij RLS, patiënten en hun naasten, benaderen om hun te vragen of zij er welllicht in geïnteresseerd zijn om op één van de dagen die ze loopt een eindje met haar mee te lopen.  Dus hierbij! Dat kan zijn een klein stukje tot een aantal kilometers. Zie contact details hieronder.

Wij gaan geld inzamelen om Lucy in staat te stellen om de nachten in een bed te slapen en een douche te kunnen nemen, en om ergens warm te kunnen eten.  Wilt u dat ook ondersteunen? Er is een bedrag nodig om een dagelijkse Bed & Breakfast te betalen, om te eten, en om materialen te kunnen laten maken om de tocht breed onder de aandacht te brengen. Wilt u dat steunen? U kunt geld overmaken op de rekening van de Stichting RLS, onder vermelding Lucy. Alle beetjes helpen!  Klik op de onderstaande knop en u kunt met iDeal een donatie doen.

STEUN LUCY

U kunt Lucy volgen op een aantal sites:
– Facebook: https://www.facebook.com/ineintsjeom/
– Instagram: https://www.instagram.com/walkingforrls/
– Website: https://www.walkwithlucy.com

Zodoende zal RLS weer op de kaart gezet worden. Pers, Radio en TV worden benaderd.

– Loopt u mee? Laat het mij dan even weten via het secretariaat (contact hieronder)
– Of geeft u wat geld? Alle euro’s helpen!
– Heeft u een bedrijf? Bij donaties boven de € 100,- vermelden wij uw naam op alle materialen en websites die wij hebben c.q. gaan maken.

Dank namens Lucy en alle RLS patiënten!

Met vriendelijke groeten,

Joke Jaarsma