Voorlichtingsbijeenkomsten

De stichting RLS streeft er naar om vier keer per jaar een voorlichtingsbijeenkomst te organiseren. Deze bijeenkomsten zijn vrij toegankelijk. Aanmelden is niet verplicht, maar wordt wel op prijs gesteld. Stuurt u hiervoor een mail aan voorlichting@stichting-restless-legs.nl.

De bijeenkomsten worden georganiseerd op zaterdagmiddagen. Er wordt gezocht naar locaties verspreid over het land die goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer. Tijdens de bijeenkomst wordt een presentatie van ongeveer een uur verzorgd door een neuroloog. Na de presentatie zullen tijdens een korte pauze vragen worden verzameld. Na de pauze zullen de vragen dan aan de neuroloog worden voorgelegd.

De volgende bijeenkomsten staan gepland:

zaterdag 2 februari 2019

Locatie: Zwolle

Adres: Zalencentrum de Weijenbelt, Campherbeeklaan 82, 8024 BZ Zwolle. (voor mensen die met openbaar vervoer reizen: buslijn 3 stopt bijna voor de deur)

Tijdstip: van 14.00 tot 16.00 uur, zaal open vanaf 13.30 uur

Spreker: neuroloog/somnoloog mw. E. Gieteling

zaterdag 20 april 2019

Locatie: Dordrecht

Vermoedelijk adres (houdt u de site in de gaten!): Albert Schweitzer ziekenhuis

Tijdstip: van 14.00 tot 16.00 uur, zaal open vanaf 13.30 uur

Spreker: neuroloog/somnoloog dr. K.E. Schreuder

2019

De volgende bijeenkomsten voor 2019 zullen op korte termijn worden gepland. Wij zullen deze dan opnemen op onze site.