Agenda

Hieronder vindt u een voorlopig overzicht van wat de Stichting Restless Legs voor u in petto heeft. Allereerst: De strenge coronaregels zijn al even losgelaten, dus dit jaar durven we wel een bijeenkomst te plannen waar we elkaar weer in persoon kunnen ontmoeten.

Hou de nieuwsbrief, de Nachtwacht en onze social media in de gaten voor meer informatie.

Voor aanmeldingen of vragen over de bijeenkomsten kunnen worden gestuurd naar webinar21@stichting-restless-legs.nl

De volgende (digitale) bijeenkomsten staan gepland:

RLS Patiëntendag 2022

Zaterdagmiddag 17 september 2022

Programma:

12:00 Inloop12:00 – 13:30 Lunch13:30 Welkom en opening door Joke Jaarsma14:00 RLS, stand van zaken anno 2022 door Dr. Roselyne Rijsman14:30 Expert Finder14:45 Pauze15:15 Drug Holiday, presentatie van RLS patiënt Cees Jongenelen 15:25 Bijwerkingen van de RLS geneesmiddelen door een medewerker van Lareb (onder voorbehoud)15:45 – 16:30 Panel en discussie met RLS experts, beantwoorden van vragen

Aan uw deelname zijn geen kosten verbonden. De bijeenkomst is open voor zowel leden als niet-leden van de Stichting.

Locatie: City Lounge, Apeldoorn

Heeft u vragen of wilt u u aanmelden? Stuur ons dan een e-mail naar webinar21@stichting-restless-legs.nl

Digitale lotgenotentafels (via zoom)

Donderdag 27 oktober 2022 19.00-20.00

Maandag 21 november 2022 19.00-20.00

Zaterdag 17 december 2022 16.00-17.00

Heb je vragen of wil je je aanmelden? Stuur ons dan een e-mail naar webinar21@stichting-restless-legs.nl

Let op: je kunt je alleen aanmelden als je lid bent van onze stichting.